Home - Garantie & klachten
Garantie
Bij de aankoop van een product heeft u altijd een wettelijke garantie. Dit betekent dat u recht heeft op een goed product.
Wat is een goed product?
U moet een product een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Hoe lang een product mee moet gaan hangt af van wat het is. Een wasmachine heeft bijvoorbeeld een langere levensduur dan een paar kinderschoenen.
Wat u van een product mag verwachten hangt af van:
- de verstrekte informatie van de verkoper (als bijvoorbeeld een horloge volgens de verkoper waterdicht is, moet u ermee kunnen zwemmen);
- het merk;
- de prijs;
- of het product nieuw is of tweedehands.
KreQ BV heeft producten van verschillende leveranciers opgenomen in het assortiment. Omdat de producten erg van elkaar verschillen, zijn ook de garantievoorwaarden verschillend. Heeft u een vraag over de garantie op het door u aangekochte product? Bel dan even met onze binnendienst op telefoonnummer: 0513-854002
Klachten
Heeft u een klacht over uw bestelling, is er een manco of is het product defect? Dan verzoeken wij u binnen 7 dagen een reclamatie te versturen naar info@kreq.nl. Voor een goede afhandeling van uw reclamatie heeft het de voorkeur dat er foto’s bijgevoegd worden.
Wanneer is een product niet goed?
Een product is ondeugdelijk als:
- het niet compleet is;
- het beschadigd is;
- het kapot is of het niet goed doet;
- u er niet mee kunt doen wat de verkoper of fabrikant heeft gezegd.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar de algemene voorwaarden.